فقط واسه خنده
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, | 11:6 | نویسنده : آرینا (ایسپک)

 

آفتاب بدم خدمتتون؟؟؟؟

 

 

 



شايعه شده كه اوباما وقتي اين عكسو ديده كلا فكر حمله

به ايرانو فراموش كرده خخخخخخخخ

 

اينم كه حس خوشگلي داره خفش ميكنه  هههه

 

 

 


 

لباسش شبيه فرشه

 

 


خدااااااااااايي تو اين عكي فتوشاپ به كار رفته است عايااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1- نه اصلا

2- يكم رهنمايي كنيد

3- واقعا تشخيص سخته

4- سوال كنكوره مگه  انقد سخته؟؟

5- فكر نكنم

6- عمرا

7- شايد

 

خودم كه تا يك ربع داشتم ميخنديدم پوكيدم خخخخخخ

 

 

 

من در مقابل اين عكسا سكوت ميكنم قضاوت با خودتون

 


 

من جاي شما پسرا بودم خودكشي مي كردم ههه

 

 

 



نمونه پدر آينده رو در عكس زير مشاهده مي فرماييد



هههه

 

 


اين جوونا تو اين مملكت حيف شدن خدايي خخخخخخخ


اجازه بديد من سرمو بكوبم به ديوار
اواااا مامانمينااااا

النگواتون نشكنه يه وقت؟؟ خخخخخخ

سايتون تو حلقه .......

 


 خداوكيلي كم آوردم

آدم انقد بوووووووووووووق؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 



چرا آمريكا به ما حمله نميكنه عايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدايااااااااااااااااا ميبيني با كيا شديم 75 ميليون؟؟؟؟؟؟

با ديدن اين عكس كلا از پسر جماعت نا اميد شدم راهي براي خوب

شدنشون نيست ديگه


نظرات شما عزیزان:

delaram
ساعت17:58---14 شهريور 1392
سلام عکس های بیش تری بذار....
چشم عقشم.مرسی ک سر زدی


ღღبه عشق توღღ
ساعت0:21---24 مرداد 1392
ای تو روح هر چی عقده ایه

فدات لینک شدی==اوره خو ناز اومدن اینارو درس میکنه راستی من چت روم دارم

بیای خوشحال مشم اسمم اونجا ملودیه مدیرم صدام کنی س سسوته پیشتم

www.boofchat.com

خوشم اومد هم از تو هم وبت بووووس
پاسخ:ممنون گلم.چشم حتما میام.فقط اونجا حباب نینجا نداره دیگه ایشالله؟؟؟


هرز نوشته ی دختر روانی
ساعت15:00---23 مرداد 1392
heh
pesareye oghdeiye felan felan shode


KIMIA
ساعت13:14---23 مرداد 1392
khiliiiiiiiiii bahal bo0d !!!!!
makhsosan on koshti kaje !!!


باران
ساعت17:53---18 مرداد 1392
سلام دوستم باحال بود..

وبتم قشنگه
پاسخ:ممنون باران جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناژین توس
  • تازیانه